A kot amfetamin

“Poglej, o amfetaminih v resnici niti ne vem veliko” se je namrščil in skomignil z rameni. “Mislim, da jih je iznašel Albert Hoffman, vem, da je on fotr dietilamid lisergične kisline, heh. A to veš kako je zadeva sploh bla na začetku? Model je neki prčkal v laboratoriju in tko, zaužil neko abnormalno dozo LSD-ja, pol ga je pa na poti domov, ko se je fural z bajkom, zalepl, heh. A veš, pizda, to je moral bit noro! No, itak je moral pol “eksperimentirat” še naprej, haha. Zdej, itak so potem hipiji to kasnej zgrabl, neki se je še CIA ufuravala, da bi s tem zasliševali ujetnike, ampak glej, če bi bil jaz sovjetski agent v njihovih rokah in bi me napitali z LSD-jem, no, pol bi jim že lahk povedu kako točno zgleda komunizem, haha”.

Vsakič, ko je nekaj povedal, še posebej takrat, ko v dejstvo ni bil čisto prepričan ali pa je zvenelo predobro, da bi bilo res, se je živčno nasmehnil in pogled uperil navzgor, kot, da bi imel nad glavo miselni oblaček po katerem bi lahko pobrskal, ali ima res prav ali ne. Med prsti je svaljkal cigareto, takrat je kadil Marlboro rdeče, tudi on je običajno govoril kar marboro, čeprav je vedel, da je to narobe, ampak si je vedno mislil, ko jebe Amere. Iz istega razloga je tiste druge čike, ki jih itak ni skoraj nikoli kadil, še posebej ne modrih, ki so bili kot auspuh, imenoval gaulojzes. Najbrž je prejšnji večer popival, izdajal ga je malo utrujen pogled, ampak prepričan pa je bil, ko je pogledal členka kazalca in sredinca. Bila sta nagravžno obarvana, zenf driskasta, od držanja 49 cigaret, ki so včeraj kot po tekočem traku izginjali med njima.

“Aja, kako vem kemično ime za LSD, heh, mislim, a veš, imel sem eno obdobje, ko sem bil čisto notr v drogah. Ajde, bolj teoretsko kot praktično, ampak majkemi, da tudi tega ni manjkal. Ja takrat sem vsak dan bral od Drog Arta nek forum, mislim, da sem se še registriral. Itak, izkušnje starih drogerašev, tko, na polno, ampak vseeno informirano, a veš. K sej to je važn. No, pol sem pa bral še neko drugo, ameriško spletno stran, tam si imel pa še vse tisto, kar nisem našel na forumu. Itak sem si rekel, kurc, če najdeš recept za atomsko bombo na netu, zakaj ga ne bi bilo še za LSD, in ja, itak sem našel, lepo kemična formula, vse, ono ovo, tretje. Ampak ja, model je že takoj na začetku napisal, da sicer lahko to scopraš tudi na suho, ampak, da je pa lažje, če maš diplomo iz kemije. Ajde, nič ne rečem, saj sem bil takrat na polno prfuknjen, ampak vseeno sem štekal, da to ne bo šlo, da bi jaz sam delal LSD, hehe. A veš, si predstavljaš, to bi blo šele sranje”.

“Alo, alo, kva zdej modela, kva dugaja?”, se nama je pridružil še tretji. “Pa evo ništa, kva ti kej?” “Pa nč… ja zame tudi eno točeno laško prosm… pa evo, bli smo s starci na kosilu, pa evo, zdej sem pa tle, kaj kej dons dogaja?”

Leave a Reply

