Neverjetna izpoved očividca z meje, ki pa ga tam sploh ni bilo!

Cenjene bralke, dragi bralci,

dolgujem vam opravičilo, ker je Scriboman takole pohiberniral še preden se je začela prava zima. Razlogov je več in so pestri kot življenje samo, a verjemite, da je bilo vredno počakati, kajti tokrat vam lahko postrežem z nenadejano poslastico. Resnici na ljubo niti ne gre za stvaritev, ki bi se rodila v moji glavi, ampak smo spodnje besedilo dobili na elektronsko pošto redakcije Scribomana. Mimogrede, gre le še za en nov dokaz, da Scriboman postaja avtoriteta med medijskimi hišami, takšna, da se nanjo s svojimi zgodbami obračajo tudi tisti sleherniki, ki si glasu sicer ne upajo povzdigniti. Natanko to pa je tudi eno izmed glavnih poslanstev naše medijske hiše- dajati glas ponižanim in razžaljenim!

Spodnje besedilo, ki ga objavljamo v celoti in brez kakršnihkoli uredniških posegov, je pretresljivo pričevanje malega človeka pred katerim se pojavi besno tuleče kolesje zgodovine in mu, nič hudega slutečemu, grozi, da ga bo pogubilo. Identitete pisca nam žal ni uspelo odkriti, verjemite, da smo poskušali, tudi poskusom vdora v njegov računalnik. Na žalost pri tem nismo bili uspešni saj je revež očitno že tako prestrašen, da uporablja izključno Tor. Samo sporočilo pa je bilo poslano s posebno enkripcijsko kodo, ki je niso uspeli razvozlati niti naši prijatelji v NSA. Vsekakor se bomo trudili še naprej, saj bi človeku radi ponudili mesto stalnega dopisnika na blogu Scriboman, gotovo se boste strinjali, da so njegovi presunljivi uvidi nekaj, kar bi si še želeli prebirati!

Edino, kar o pošiljatelju vemo je njegov podpis “Zaskrbljeni občan Slovenije” oz. ZOS. Sicer pa, brez nadaljnjega odlašanja, izpoved ZOS-a, očividca, ki ga na meji sploh ni bilo, a je prav zato videl dlje in globlje:

“Spoštovani!

Jaz sem ZOS- zaskrbljeni občan Slovenije in verjemte mi, da nisem edini, u bistvu nas je dost u ZOS-ovcev. Dejansko so stvari pršle tko deleč, da zdej razmišljamo, da bi ustanovil še ZASKO- Zaskrbljeno alianso slovenskih kritičnih občanov. Ampak ljudje moji božji, a bo du tega res pršlo je pa drugo uprašanje, vi morte vedt, da so ljudje zlo prestrašeni, in da je Sluvenca vedn bolj strah bit u Sloveniji. Mi, k smo ZOS in bi bli mogoče tud ZASKA smo že ud samga začetka te krize pisal na različna uredništva infurmativnih programov pa televizijskih šovov, ampak povsod smo bli deležni ene same ingronance. Skribomen, mi vemo, da si ti bl tardeč, in da dubivaš nenamenska sredstva iz Murglodorja, ampak verjem, če bi nas drgje slišal, pol sploh neb blo treba, da pišemo še teb, tko nam pa ni ostal nč več možnosti… A boš ti tole pismo objavu, al ne, boš že še odgovarju Petru pr zlati ugraji, ampak mi lohk rečemo, da smo nardil use kr se je dal.

Glej Skriboman, ludi je strah, marsikdo niti ne zna tko, se dobr pisno izražat, a razumeš! In pol je težko, prukleto težko je pol dt resnico vn, že sam je ne znaš, k jo pa daš, je pa nben noče! No, dost je tega! Jst bom zdej povedu vse tko k je, točno tko k je! Velik je blo že enih laži u medijih, tud inozemskih, ampak najbl me pa przadane k lažejo kao običajni ludje, te očividci k grejo kao na mejo. Vsi sam lažejo, res, jez prav več ne morem verjet kdo ti ljudje sploh so. Ne vem al jih za te laži plačujejo tajne službe al gre pa za čisto žlehtnobo in čluveško pukvarjenost. Lubi bog, jez upam, da je še upanje za ns (sn se morou prob pokrižat, pa en štamperle popit, k so se mi roke tko začele trest!). No, da grem nazaj. Mi k smo ZOS in bomo ZASKA vemo bolš (“vi now betr”, kokr bi rekel Amerikanci), mi smo skupnost preprostih ludi, ki s tem ni hotla met nč, ampak zdej mora met. Mi smo začel dubivat vizije, ponavad sred spanja, učasih, še posebi, ko je sezona Šmarnce, pa kr čez dan! In u teh vizijah se je pukazala čista resnica o tem kdo zdej prahaja u Slovenijo in Europo.

Skrobmen, ti si zaveden, ampak si tud nor in najbrž ti bo ta pism kot nek đouk, ki ga boš sam zarad tega objavu. Glej, sej OKej, sam, da resnica v pride!!! Ti pa tvoji vrjamete, da so ti begunci ene taki fajn ludje, d majo stiske in grejo iskat bolš živlenje. Boh vam pomagi v vaši zavedenosti! Ampak glej, tudi tisti s kerimi se kregate, k pravjo, da so to ena golazn, ki nam je pršla pusilt človeško ribico in pretepst Krajla Matjaža, no tud te nimajo prov… Sam mi k smo dobil vizije, smo ta pravi učividci, mi smo vidl resničnost tako kot je, ar zumeš?! In ful buli, ko vidš stvri takšne k uresnic so, ludje se bodo raj slepil, kt da bi si to priznal. Ampak mi si to mormo priznat in tko k sm en ZOS od človeka, tko tle sedim in to tipkam ČISTO RESNICO, A RAZUMEŠ!!!

Jez in usi, k se kvalificirajo za ZASKO smo mel čist iste vizije in to ludje, k sploh nismo pil iste Šnamrce!! ZDej mi pa to razlož, no, kako maš lakho isto izijo pa sploh ne piješ iste Šmarncne. A!?!? Ne morš, ane!!!!!!!!

Glej, u tej viziji smo mi vidl čluveške postave k so podbne beguncem, ampak pol je taprva odvrgla plašč pa ruto in se je izkazal, da je…. RUBOT!!! A ti mene sploh razumeš, to sploh nis ludje, ampak RUBOTI!!! In oni so sprogramirani, da nas uničjo, k se delajo, da so neki ful bogi pol naši naivni zavedeni ludje hodjo tja in jim dajejo vodo pa hrano pa ubleke pa igrače pa karte pa use mogoče!!! No zdej mi pa ti povej, Skribomen ks tok pamtn, a rubot rab vodo? Ne ne rab, sploh je ne sme pit, k bo drgač zarjavel, ar azumeš!!! A rubot rab hrano? Jasn, da je ne rab, tko k ne rab ubleke in igrač, to je nemu vse sam smešn, zato vrže u prvi jark. In ludje k misljo, da so spregledal vidjo sam mlade moške in guvorijo kaj se pa duma ne borijo, čš, kva so to ene pičke. Ne, to sploh niso moški, ne utroc ne ženske, to so use RUBOTI!!! In zakaj usi RUBOTI hodjo u Nemčijo (DojČland), a, a si se to kej uprašu, k s tko pamtn??? Ne,itak da se nis.

No, dej mi puvej kva je smisl rubota, zakaj rubot JE? Ane, Rubot je zaoto, da človeka unič, rubot hoče človeka nadvlad, si ga podredit, mu dt svojo kulturo (ampak a ti veš, da ruboti splho nimajo kutlture?). No in zaka hočjo zdej usi ruboti u Nemčjo? Ja a ti še ni jasn, tm je že en rubot u fabrki ubil delavca, tko, rubotska roka ga je zgrabla in ga stišala ub steno, tolk, da ga je ubila do smrti!!! Ubila, do smrti, a ti men sploh slediš kakšne so tle razsežnosti o kerih se mi pogovarjamo!?!? Ta rubot k je že ubiju je MATICA, a razumeš in on use robote kliče k seb, da jih bo nauču ubijat ludi, a veš? In mene je groza k vidim, da je tud Agnela Morkl rubot, zaka bi pa drgač rekla, da bo sprejela pou miljona rubotov, a ti men slediš, a štekaš kake so raszežnosti tega? Pomojm mi itak, da ne, ampak, če boš to objavu bo mogoče kdo razumu in pušteku kake so tle razsežnosti in zaka mormo ludje skupi stopt prot RUBOTOM!

SRSL! (smrt rubotom, svubodo ludem!)

ZOS za ZASKO,

28. 10. 2015, Sluvenija

Leave a Reply

